måndag 7 januari 2013

Sponsrad video - Kanal5


Läs mer om Person of interest Jag älskar välgjorda TV-serier och en serie jag absolut kommer att följa är Person of interest som kommer att sändas på Kanal 5. Serien handlar om en före detta CIA-agent som heter John Reese. Tillsammans med miljardären och datageniet Harold Finch övervakar John Reese människor för att försöka hindra att brott sker. Eftersom jag är lite av en tekniknörd och gillar TV-serier som handlar om brottsbekämpning kommer jag nog att älska Person of interest. Förväntningarna blir inte mindre av att en av seriens skapare, Jonathan Nolan, har The Dark Knight Rises, The Dark Knight och Memento på sitt CV. J.J. Abrams som också varit med och skapat serien har även varit inblandad i Lost och senaste Mission Impossible filmen. Person of interest vann 2012 priset för Favorite New TV Drama på People's Choice Awards. Serien har premiär den 10 januari och jag kommer i alla fall att sitta bänkad med popcorn och läsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar