torsdag 17 januari 2013

Bored to Death

Jag gillar kvalitets tv-serier från HBO och blev väldigt glad när det blev möjligt att titta på kanalen i Sverige. Nu kan man skaffa HBO gratis i sex månader via Telia digital-tv. Så jag kanske borde göra slag i saken och införskaffa kanalen. En HBO-serie som jag inte har börjat följa ännu man som jag gärna skulle se är Bored to Death. Tror den är riktigt bra. Och alla HBO-serier brukar vara välgjorda. Bored to Death handlar om den halvt alkoholiserade Jonathan Ames. Efter att hans flickvän lämnat honom börjar han jobba som olicensierad privatdetektiv. Eftersom jag gillar deckare och antihjältar så tror jag absolut att det är en serie i min smak. Har sett bitar ur serien och de bådade gott. Det känns som serien innehåller min typ av humor. Sen verkar den vara snyggt gjord. Dessutom brukar Ted Danson alltid göra bra skådespelarprestationer och han har även blivit hyllad för sina insatser i Bored to Death. Läs mer och beställ HBO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar