söndag 16 januari 2011

A love story!

Var och tittade på "Romeo och Julia" på Göta Lejon igår. En underbar föreställning. Lisette Pagler var lysande. Fast det visste jag redan. Hon var min favorit i "Jakten på Julia". Loa Falkman, Marianne Mörck och Alexander Larsson gjorde fantastiska rollprestationer. Jag fick också en ny idol i Anton Lundqvist. Jävlar vad bra han är. Det var egentligen bara Måns Zelmerlöw som kändes lite malplacerad och överglänstes av de andra. Fast å andra sidan är mums mums snyggare än någonsin and that's good enough for me. :-)
Nu måste jag ta tag i pluggandet. Känns alltid lika tungt. Det var ju kulturtant jag skulle bli och inte sjuksköterska. Undra vad det krävs för utbildning för att städa undan löven på Göta Lejons scen? Det är nog 100 gånger roligare och mer givande än att vara sjuksköterska. Skulle inte förvåna mig om det är bättre betalt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar